2011. szeptember 30., péntek

Help! I need somebody!

The Beatles - Help

Kétlem, hogy sokan érzékelnék a hiányom, de eléggé nem voltam a közelben mostanában.
Konkrétan nem tudom, hogy az egész délutánt igénybevévő matektanulás, aztán föci TÉMAZÁRÓNYI ANYAG tanulása vagy az utána következő -plusz meglepetés csak nekem csak akkor- biosz bemagolása után, hogy tudtam egyáltalán elszenvedni magam az ágyig és még a sminkemet is lemosni.Örök rejtély.

Az év folyik olyan számunkra átlagosan, ezalatt azt értem, hogy összeesküvés-elméleteket(nem igazán tudtunk akartunk figyelni) gyártunk, vagy felváltva bámultunk valakit, ami úgy érzem csak nekünk volt szórakoztató.Valamint ugye ősz lévén elengedhetetlen az életveszélyes gesztenyehajigálás.
Jut eszembe, hogy a lópikulába kerül ennyire sok gesztenye a 3. emeletre?!
Ja és persze, ha valaki a mi emeletünkről kidobott valamit az véletlenül sem a 11.b volt!
Aztán gnóm vécéslánykákat gyártunk a teremdíszítéshez, ami engem komolyan fellelkesít elképesztő jó lett, na de akkor is gnóm.Persze mi, 2 nap is hazafelé két oldalról a kezét fogva sétikáltunk Pesten szerencsétlen papírgyerekkel, mert mi ilyen jó arcok vagyunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése