2011. szeptember 5., hétfő

비가 오는 날엔

허영생 - Rainy Heart

Ma körülbelül 3-szor mentem le a tanáriba gyógyszerért, mert meg sem tudtam szólalni.Erre kedves osztályfőnököm angolon rám szól, hogy "hangosabban!!" kéremszépen mondanám én ha menne!(nagyon szexi ám az érces hangom tudom én...) 

Amúgy a tanáriban azt hiszem már jól ismernek tekintve, hogy a második napon sikerült egy eléggéhatalmas sebet szereznem a lábamra, ami elég csúnyán festett szóval kénytelen voltam lelógni az angol elejét. 

Szóval itt ülök Neo Citran-t kortyolgatva egy inhalálás után hatalmas sállal a nyakamon, mert én bizony megyek holnap iskolába! 
(chibi drága gyere már te is hátnemhiszemelhogysosevagybentagdshdshdgsjasdgskdj)

És annak ellenére, hogy kánikulában beszélgettünk fél 2 körül a Dunaparton, most esik az eső és teljesen beborult.
Örülök neki meg nem is,imádom az esőt, csak ez már végleg jelzi a nyár végét.

Goodbye, hot summer!

 

5 megjegyzés:

chibi írta...

hogy hol vagyok? hát otthon, és nagyon fosadék kedvem van, mert ma voltam a gégészeten, és azt mondták hogy tényleg arcüreggyulladásom van, és fogalmam sincs hogy ezt honnan bírtam összeszedni, de mindenestre rohadt mérges vagyok, és nem hallok a fél fülemre mert azt is eldugította a trutymó a fejemben, és kitalálták hogy a mandulámat is ki kell venni, szóval na. bocsi hogy ezt így rádzúdítottam, de szomorú vagyok:( és aztán majd megint kapom a kedves beszlásokat a fiúktól, hogy mit lógok már megint a suliból:((

de a leírásodból úgy látom, hogy te is hasonló gondokkal küszködsz, ez valami hihetetlen, hogy pont az első sulinapokon kell lebetegednünk >< szóval gyógyulj meg gyorsan, sok sok puszit küldök<33333 na, mostmár megyek aludni, csak be kell vennem azt a fos antibiotikumot >< jó éjt neked Gabim<3 gyógyulj<3 (hallanom kell a szexi érces hangodat! RAWR!:D mondjuk az enyém is elég durva:DD) áh, még hallgatok egy kis Karát, hogy jobb kedvem legyen T.T

Gabi 거비 írta...

jaaaaaj ne viccelj! örülök, ha tudom mi van veled:)
szegénykém :( gyógyulj meg gyorsan ᅲ.ᅲ ♥
a fiúk meg csak sajnálják, hogy nem vagy ott ^^

nem zavarna engem ez a megfázás, az a baj, hogy egyre jobban fáj a tüdőm és kicsit megijedtem ettől...

remélem nem kell hallanod hahaha meg akarok gyógyulni mire találkozunk :D

soksoksok puszi neked is ♥
go kara go~ ♥

chibi írta...

basszus. esküszöm szerelmes vagyok Nicole-ba!

ant. írta...

nagyonjó ez a szááám!!!

Gabi 거비 írta...

chibi: hahaha :D nem csodálom amúgy ♥ csak a stylist szörnyű bahh...

ő a let it go-s ant :) imádom ♥

Megjegyzés küldése