2011. április 9., szombat

kyu.


kyu...
megteszed,hogy ezentúl nem ülsz kocsiba?

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

remélem is *könnyes szemek* Kyu, vigyázz jobban magadra!!!! :( ♥

Gabi 거비 írta...

kyu.egy csodás ember vagy,ezért kérlek vigyázz(on rád sungmin)magadra,hogy ne veszítsünk el!♥

chibi írta...

naaaa. vigyázzon rá Zhou Mi!!♥
...de a legjobb ha mindketten vigyáznak rá. akkor nem történik többet ilyen :((

Gabi 거비 írta...

hidd el én is őt írtam volna szívesebben(mert áááá sokkal édibbek vele mint sungminnal♥♥) de zsani előtt ILYET MÁSKOR ESZEDBE SE JUSSON MONDANI!!!!;D (egyszer mondtam neki és netuddmeg...XD)

de a legjobb ha az egész SuJu vigyáz rá!nem is... ha minden ember vigyáz az angyalhangú/arcú/szívű énekesünkre...:(♥ (tudom hogy az angyalszívű nem értelmes...de Ő...Ő angyalszívű...♥)

Névtelen írta...

mikor akadtam ki, arra hogy zhoumi és kyuhyun?? xD bár... xD szerint amúgy... 2min 4ever!!!!!! (már megint itt kötöttem ki xD)

am. éndzsölvójsz felőlem lehet akárkivel, csak jaj... vigyázzon már magára!!! TT

Gabi 거비 írta...

haha XD egyszer beszéltünk és mutattam egy videót mert akkor tették fel és fanoltam és te kiakadtál hogy hagyjam békén zhoumival mert ő sungminnal jó.azóta nem beszéltem erről a kényes témáról veled.*mesedélután vége*

Névtelen írta...

ja ezt jó tudni xD na mindegy, mutathatsz nekem akármit! :D kivéve ontae-t! meg jonghot! na azoktól télleg ki tudok akadni! >< de am. jöhet minden :D ne féljél tőlem :D

Megjegyzés küldése