2011. április 4., hétfő

Dreamland.

Love Song- TOP (gyönyörű!csak pörgetem pörgetem vissza és nem tudom megállítani...annyira szép ♥)

Csináltunk egy tesztet régebben irodalmon.
Egy úton kellett sétálnod... nekem nagy köves út volt,mellette erdővel.Sütött a nap,mégis mindent fehéres fény világított meg.Olyan gyönyörű volt...
El kellett képzelned a ruhádat.Fehér kisruha volt rajtam és egy fehér magassrakú.
Minden olyan... letisztult volt.
Meg kellett látnunk egy anyagot.Fehér csipke volt.
Ekkor megkérdezte "Felvetted?". Igen...annyira szép volt, nem hagytam ott.
Ki kellett érnünk egy mezőre.Fehér virágokkkal teli rét volt,de körülötte erdő.Madarak csicseregtek... és a fehér fény... annyira nyugodt volt minden.
Egy fát kellett látnunk ami elállja az utunkat.Hatalmas,vastag fa volt gyönyörű zöld lombbal.Átöleltem,hogy megnézzem milyen nagy.
Tovább kellett menned,és egy fallal szemben állni. Téglafal volt.
Át kellett menni a túloldalra. Bár a fal nagyon rövid volt eszembe sem jutott megkerülni.Próbáltam átmászni.
Látnod kellett egy ajtót egy kulccsal.Barna ajtó volt és egy szép mintázatú óarany kulcs volt hozzá.
Ennyi volt az egész.Azóta sem tudom,hogy mit jelentenek ezek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése